♠ A64
|
Αντάμ:♣K
|
|
Μοίρασε η Δ
|
♥ A872
|
|
♦ K53
|
||
♣ 965
|
||
♠
|
Β
|
♠
|
♥
|
Δ
Α
|
♥
|
♦
|
Ν
|
♦
|
♣
|
♣
|
|
♠ KQJ1097
|
||
♥
|
||
♦ A84
|
||
♣ J102
|
Η Δ συνεχίζει με τον ♣Α δείχνοντας doubleton και παίζει και τον ♥Κ που τον αφήνετε να κερδίσει. Η Δ τώρα παίζει τον ♦J. Τι κάνετε;
(Υποθέστε ότι τα ατού είναι 2-2)
Β
|
Α
|
Ν
|
Δ
|
1 ♥
|
|||
πάσο
|
2 ♥
|
2 ♠
|
πάσο
|
4 ♠
|
όλοι πάσο
|
ΛΥΣΗ
ΒΝ στη δεύτερη
|
♠ A64
|
Αντάμ:♣K
|
Μοίρασε η Δ
|
♥ A872
|
|
♦ K53
|
||
♣
|
||
♠ 85
|
Β
|
♠ 32
|
♥
|
Δ
Α
|
♥
|
♦
|
Ν
|
♦ Q97
|
♣ AK
|
♣
|
|
♠ KQJ1097
|
||
♥ 4
|
||
♦
|
||
♣ J102
|
Έχετε μόνο 9 λεβέ. O μόνος τρόπος να βγάλετε το συμβόλαιο είναι κάποιο σκουίζ και αυτός είναι ο λόγος που αφήσατε να κερδίσει ο ♥Κ (διόρθωση μετρήματος -rectification).
Κερδίζετε στο χέρι με τον ♦Α για να διατηρήσετε επικοινωνίες με τον μορ και τραβάτε τα ατού σε δύο γύρους.
Από την αγορά και την αντάμ είναι γνωστό ότι οι κούπες είναι 5-3 και τα σπαθιά 2-5. Με 22 τα ατού, τα καρά είναι 4-3. Άρα θα προσπαθήσετε να σκουιζάρετε την Δ σε κούπες-καρά και την Α σε σπαθιά-καρά, δηλαδή πάτε για διπλό σκουίζ με κοινή απειλή τα καρά.
Οπότε το παιχνίδι γίνεται: Τραβάτε τον ♥A στον οποίο πετάτε καρό, κόβετε κούπα και τραβάτε τα ατού από το χέρι σας. Στο τελευταίο ατού θα σκουιζαριστεί πρώτα η Δ και στην συνέχεια η Α:
Κερδίζετε στο χέρι με τον ♦Α για να διατηρήσετε επικοινωνίες με τον μορ και τραβάτε τα ατού σε δύο γύρους.
Από την αγορά και την αντάμ είναι γνωστό ότι οι κούπες είναι 5-3 και τα σπαθιά 2-5. Με 22 τα ατού, τα καρά είναι 4-3. Άρα θα προσπαθήσετε να σκουιζάρετε την Δ σε κούπες-καρά και την Α σε σπαθιά-καρά, δηλαδή πάτε για διπλό σκουίζ με κοινή απειλή τα καρά.
Οπότε το παιχνίδι γίνεται: Τραβάτε τον ♥A στον οποίο πετάτε καρό, κόβετε κούπα και τραβάτε τα ατού από το χέρι σας. Στο τελευταίο ατού θα σκουιζαριστεί πρώτα η Δ και στην συνέχεια η Α:
♠ -
| ||
♥ 8
| ||
♦ K5
| ||
♣
| ||
♠ -
|
Β
|
♠ -
|
♥ Q
|
Δ Α
|
♥
|
♦ 106
|
Ν
|
♦ Q9
|
♣ -
|
♣
| |
♠ K
| ||
♥ -
| ||
♦ 8
| ||
♣ J
|
Στον ♠Κ η Δ δεν μπορεί να πετάξει την ♥Q αφού θα κάνει άμεσα καλό το ♥8. Πετάει λοιπόν καρό οπότε εσείς πετάτε την κούπα από τον μορ. Η Α τώρα έχει πρόβλημα. Αν πετάξει την ♣Q θα γίνει καλός ο ♣J, και αν διώξει καρό, θα ανεβείτε με τον ♦Κ και θα εισπράξετε και το ♦5 που έχει πια μετραριστεί.
♦
♥ ♥
♦ ♥ ♠ ♦ ♣
♣ ♥ ♠ ♦ ♣ ♣ ♦ ♠
♥ ♠ ♦ ♣ ♥ ♠ ♦ ♣ ♥ ♠ ♠
♦ ♥ ♦ ♣ ♥ ♠ ♦ ♣ ♥ ♣ ♥ ♠ ♣
♦ ♦ ♣ ♠ ♦ ♣ ♥ ♠ ♥
♣ ♦ ♥ ♠ ♥ ♥ ♠ ♠
♥ ♣ ♥ ♠ ♦ ♣ ♠
♠ ♣
♠
♥ ♥
♦ ♥ ♠ ♦ ♣
♣ ♥ ♠ ♦ ♣ ♣ ♦ ♠
♥ ♠ ♦ ♣ ♥ ♠ ♦ ♣ ♥ ♠ ♠
♦ ♥ ♦ ♣ ♥ ♠ ♦ ♣ ♥ ♣ ♥ ♠ ♣
♦ ♦ ♣ ♠ ♦ ♣ ♥ ♠ ♥
♣ ♦ ♥ ♠ ♥ ♥ ♠ ♠
♥ ♣ ♥ ♠ ♦ ♣ ♠
♠ ♣
♠