Το όνομα του Charles Goren (1901-1991), γνωστού και ως "Mr. Bridge", είναι συνδεδεμένο με το παιχνίδι όσο κανενός άλλου από τον χώρο του μπριτζ.
Σαν προστατευόμενος του Milton Work, ο Goren υιοθέτησε την μέθοδο του συστήματος των πόντων που είχε κάνει γνωστή ο τελευταίος (βασιζόμενος στην ιδέα του Bryant McCampbell, ενός άλλου σπουδαίου παίκτη του Auction Bridge) και δημοσίευσε το σύστημα 4-3-2-1, το οποίο παρόλο που τώρα θεωρείται ως δεδομένο, τότε προκάλεσε πραγματική επανάσταση στον χώρο του μπριτζ. Η καινούρια ιδέα ακολουθήθηκε σχεδόν αυτόματα από εκατομμύρια παικτών παγκοσμίως. Σε ελάχιστο χρονικό διάστημα, η εκτίμηση των χεριών σύμφωνα με τα πρότυπα που είχε θέσει ο Culbetson, o οποίος στηριζόταν στις λεβέ από ονέρ (honor-trick), και η οποία κυριαρχούσε τις δεκαετίες '30 και '40, αντικαταστάθηκε από το νέο σύστημα των πόντων, το οποίο εξακολουθεί να εφαρμόζεται σχεδόν αυτούσιο, ως και σήμερα.
Τα δύο best sellers του, το "Contract Brigde Complete" και το "Point Count Bidding", έκαναν τις μεθόδους του (το σύνολο των οποίων είναι γνωστό και ως "Standard American") το πιο δημοφιλές σύστημα αγορών στην ιστορία του παιχνιδιού. Εκτιμάται ότι τα βιβλία του πούλησαν συνολικά περισσότερα από 10 εκατομμύρια αντίτυπα, ενώ έχουν μεταφραστεί σε δεκάδες γλώσσες.
Τα ταλέντα του Goren δεν περιορίζονταν μόνο στην συγγραφή και στα μαθήματα. Υπήρξε επίσης ο οικοδεσπότης μίας τηλεοπτικής εκπομπής, με πολύ μεγάλη θεαματικότητα, κατά την περίοδο '59-'64.
Σαν παίκτης είχε καταρρίψει κάθε ρεκόρ νικών, με πάρα πολλές επιτυχίες στο ενεργητικό του, κυρίως σε εθνικό αλλά και σε διεθνές επίπεδο. Ανάμεσα σε άλλα, στα τρόπαια του συγκαταλέγεται και το χρυσό στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα το 1950, κατά την πρώτη διοργάνωση του Bermuda Bowl.
Το όνομα του έγινε συνώνυμο του μπριτζ για εκατομμύρια παικτών. Η σπουδαιότητα της φυσιογνωμίας του στο παγκόσμιο στερέωμα αναγνωρίστηκε και από τους μη γνώστες του παιχνιδιού, όταν η εικόνα του εμφανίστηκε στο εξώφυλλο των Times, τον Σεπτέμβριο του 1958.
Σαν προστατευόμενος του Milton Work, ο Goren υιοθέτησε την μέθοδο του συστήματος των πόντων που είχε κάνει γνωστή ο τελευταίος (βασιζόμενος στην ιδέα του Bryant McCampbell, ενός άλλου σπουδαίου παίκτη του Auction Bridge) και δημοσίευσε το σύστημα 4-3-2-1, το οποίο παρόλο που τώρα θεωρείται ως δεδομένο, τότε προκάλεσε πραγματική επανάσταση στον χώρο του μπριτζ. Η καινούρια ιδέα ακολουθήθηκε σχεδόν αυτόματα από εκατομμύρια παικτών παγκοσμίως. Σε ελάχιστο χρονικό διάστημα, η εκτίμηση των χεριών σύμφωνα με τα πρότυπα που είχε θέσει ο Culbetson, o οποίος στηριζόταν στις λεβέ από ονέρ (honor-trick), και η οποία κυριαρχούσε τις δεκαετίες '30 και '40, αντικαταστάθηκε από το νέο σύστημα των πόντων, το οποίο εξακολουθεί να εφαρμόζεται σχεδόν αυτούσιο, ως και σήμερα.
Τα δύο best sellers του, το "Contract Brigde Complete" και το "Point Count Bidding", έκαναν τις μεθόδους του (το σύνολο των οποίων είναι γνωστό και ως "Standard American") το πιο δημοφιλές σύστημα αγορών στην ιστορία του παιχνιδιού. Εκτιμάται ότι τα βιβλία του πούλησαν συνολικά περισσότερα από 10 εκατομμύρια αντίτυπα, ενώ έχουν μεταφραστεί σε δεκάδες γλώσσες.
Τα ταλέντα του Goren δεν περιορίζονταν μόνο στην συγγραφή και στα μαθήματα. Υπήρξε επίσης ο οικοδεσπότης μίας τηλεοπτικής εκπομπής, με πολύ μεγάλη θεαματικότητα, κατά την περίοδο '59-'64.
Σαν παίκτης είχε καταρρίψει κάθε ρεκόρ νικών, με πάρα πολλές επιτυχίες στο ενεργητικό του, κυρίως σε εθνικό αλλά και σε διεθνές επίπεδο. Ανάμεσα σε άλλα, στα τρόπαια του συγκαταλέγεται και το χρυσό στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα το 1950, κατά την πρώτη διοργάνωση του Bermuda Bowl.
Το όνομα του έγινε συνώνυμο του μπριτζ για εκατομμύρια παικτών. Η σπουδαιότητα της φυσιογνωμίας του στο παγκόσμιο στερέωμα αναγνωρίστηκε και από τους μη γνώστες του παιχνιδιού, όταν η εικόνα του εμφανίστηκε στο εξώφυλλο των Times, τον Σεπτέμβριο του 1958.
♦
♥ ♥
♦ ♥ ♠ ♦ ♣
♣ ♥ ♠ ♦ ♣ ♣ ♦ ♠
♥ ♠ ♦ ♣ ♥ ♠ ♦ ♣ ♥ ♠ ♠
♦ ♥ ♦ ♣ ♥ ♠ ♦ ♣ ♥ ♣ ♥ ♠ ♣
♦ ♦ ♣ ♠ ♦ ♣ ♥ ♠ ♥
♣ ♦ ♥ ♠ ♥ ♥ ♠ ♠
♥ ♣ ♥ ♠ ♦ ♣ ♠
♠ ♣
♠
♥ ♥
♦ ♥ ♠ ♦ ♣
♣ ♥ ♠ ♦ ♣ ♣ ♦ ♠
♥ ♠ ♦ ♣ ♥ ♠ ♦ ♣ ♥ ♠ ♠
♦ ♥ ♦ ♣ ♥ ♠ ♦ ♣ ♥ ♣ ♥ ♠ ♣
♦ ♦ ♣ ♠ ♦ ♣ ♥ ♠ ♥
♣ ♦ ♥ ♠ ♥ ♥ ♠ ♠
♥ ♣ ♥ ♠ ♦ ♣ ♠
♠ ♣
♠