Το κύριο χαρακτηριστικό της μεθόδου (ακρωνύμιο του Disturb Opponent No Trump) είναι ο καθαρά παρεμποδιστικός ρόλος της που βασίζεται σχεδόν αποκλειστικά στην κατανομή και όχι σε αξίες από ονέρ.
Μετά από άνοιγμα 1ΝΤ του αντιπάλου:
o 2♣: Σπαθιά και κάποιο ανώτερο χρώμα (55+)
o 2♦: Καρά και ένα μαζέρ
o 2♥: Τα μαζέρ
o 2♠: Πίκες (6φυλλο, πιο αδύνατο από double+2♠)
o 2ΝΤ: Τα μινέρ
o Double: Μονοχρωμία (6φυλλο+). Ο απαντών, με αδύνατο χέρι, αγοράζει 2♣ (relay) περιμένοντας να ακούσει το χρώμα του συμπαίκτη του [αγορά με άλμα μετά τα 2♣ δείχνει 6φυλλο και αξίες ανοίγματος (non forcing)]. Αγορά διαφορετική από τα 2♣ δείχνει καλό 6φυλλο. Με 15+ π., το double μπορεί να μετατραπεί σε τιμωρίας
♦
♥ ♥
♦ ♥ ♠ ♦ ♣
♣ ♥ ♠ ♦ ♣ ♣ ♦ ♠
♥ ♠ ♦ ♣ ♥ ♠ ♦ ♣ ♥ ♠ ♠
♦ ♥ ♦ ♣ ♥ ♠ ♦ ♣ ♥ ♣ ♥ ♠ ♣
♦ ♦ ♣ ♠ ♦ ♣ ♥ ♠ ♥
♣ ♦ ♥ ♠ ♥ ♥ ♠ ♠
♥ ♣ ♥ ♠ ♦ ♣ ♠
♠ ♣
♠
o 2♣: Σπαθιά και κάποιο ανώτερο χρώμα (55+)
o 2♦: Καρά και ένα μαζέρ
o 2♥: Τα μαζέρ
o 2♠: Πίκες (6φυλλο, πιο αδύνατο από double+2♠)
o 2ΝΤ: Τα μινέρ
o Double: Μονοχρωμία (6φυλλο+). Ο απαντών, με αδύνατο χέρι, αγοράζει 2♣ (relay) περιμένοντας να ακούσει το χρώμα του συμπαίκτη του [αγορά με άλμα μετά τα 2♣ δείχνει 6φυλλο και αξίες ανοίγματος (non forcing)]. Αγορά διαφορετική από τα 2♣ δείχνει καλό 6φυλλο. Με 15+ π., το double μπορεί να μετατραπεί σε τιμωρίας
♦
♥ ♥
♦ ♥ ♠ ♦ ♣
♣ ♥ ♠ ♦ ♣ ♣ ♦ ♠
♥ ♠ ♦ ♣ ♥ ♠ ♦ ♣ ♥ ♠ ♠
♦ ♥ ♦ ♣ ♥ ♠ ♦ ♣ ♥ ♣ ♥ ♠ ♣
♦ ♦ ♣ ♠ ♦ ♣ ♥ ♠ ♥
♣ ♦ ♥ ♠ ♥ ♥ ♠ ♠
♥ ♣ ♥ ♠ ♦ ♣ ♠
♠ ♣
♠