♠ 92
|
Αντάμ:♣Q
| |
Μοίρασε η A
|
♥ AKQJ963
| |
♦ J2
| ||
♣ 86
| ||
♠
|
Β
|
♠
|
♥
|
Δ Α
|
♥
|
♦
|
Ν
|
♦
|
♣
|
♣
| |
♠ AQ5
| ||
♥ 1042
| ||
♦ A1095
| ||
♣ AK7
|
Κερδίζετε με τον ♣Α και παίζετε κούπα ενώ η Δ ξεσκαρτάρει σπαθί. Κάντε πλάνο.
Β
|
Α
|
Ν
|
Δ
|
2♦ 4♥* 5♠ |
πάσο
πάσο πάσο πάσο |
1XA
2♥ 4XA** 6♥ |
πάσο
πάσο πάσο όλοι πάσο |
ΛΥΣΗ
ΑΔ στη δεύτερη
|
♠ 92
|
Αντάμ:♣Q
|
Μοίρασε η A
|
♥ AKQJ983
| |
♦ J2
| ||
♣ 86
| ||
♠ K873
|
Β
|
♠ J1064
|
♥ -
|
Δ Α
|
♥ 875
|
♦ KQ87
|
Ν
|
♦ 643
|
♣ QJ1052
|
♣ 943
| |
♠ AQ5
| ||
♥ 1042
| ||
♦ A1095
| ||
♣ AK7
|
Εκτός από την περίπτωση που η Α ήταν σόλο σπαθί ή έχει μόνο ένα λιμό καρό, η εκτέλεση είναι απλή: Παίζετε τον ♣Κ, κόβετε το τρίτο σπαθί με μεγάλο ατού και στήνετε τον ♦J. Αν το σκεπάσουν κερδίστε με τον ♦Α, μαζέψτε τα ατού και παίξτε και καρό. Θα χάσει από το άλλο μεγάλο ονέρ αλλά το ♦9 θα έχει γίνει καλό και θα διώξετε πίκα από τον μορ.
Αν αντίθετα η Δ κερδίσει τον ♦J, τότε είναι κλεισμένη σε τρία χρώματα. Αν παίξει πίκα ή καρό σας δίνει άμεσα την 12η λεβέ. Αν προτιμήσει να γυρίσει σπαθί hors tableau θα διώξετε πίκα από τον μορ και θα κόψετε στο χέρι. Στον μορ θα έχουν απομείνει μόνο δύο μεγάλα ατού και δύο σόλο στα οποία έχετε τους άσους στο χέρι σας.
♦
♥ ♥
♦ ♥ ♠ ♦ ♣
♣ ♥ ♠ ♦ ♣ ♣ ♦ ♠
♥ ♠ ♦ ♣ ♥ ♠ ♦ ♣ ♥ ♠ ♠
♦ ♥ ♦ ♣ ♥ ♠ ♦ ♣ ♥ ♣ ♥ ♠ ♣
♦ ♦ ♣ ♠ ♦ ♣ ♥ ♠ ♥
♣ ♦ ♥ ♠ ♥ ♥ ♠ ♠
♥ ♣ ♥ ♠ ♦ ♣ ♠
♠ ♣
♠
♥ ♥
♦ ♥ ♠ ♦ ♣
♣ ♥ ♠ ♦ ♣ ♣ ♦ ♠
♥ ♠ ♦ ♣ ♥ ♠ ♦ ♣ ♥ ♠ ♠
♦ ♥ ♦ ♣ ♥ ♠ ♦ ♣ ♥ ♣ ♥ ♠ ♣
♦ ♦ ♣ ♠ ♦ ♣ ♥ ♠ ♥
♣ ♦ ♥ ♠ ♥ ♥ ♠ ♠
♥ ♣ ♥ ♠ ♦ ♣ ♠
♠ ♣
♠