♠ Q1042
|
Αντάμ:♣K
| |
Μοίρασε ο Ν
|
♥ 853
| |
♦ AQ95
| ||
♣ A6
| ||
♠
|
Β
|
♠
|
♥
|
Δ Α
|
♥
|
♦
|
Ν
|
♦
|
♣
|
♣
| |
♠ A9875
| ||
♥ KJ
| ||
♦ KJ10
| ||
♣ 1075
|
Κάντε πλάνο.
Β
|
Α
|
Ν
|
Δ
|
3♥* | πάσο |
1♠
4♠ |
2♥
όλοι πάσο |
3♥*: 4φυλλο φτ πίκα, Forcing Game
ΛΥΣΗ
Όλοι στη δεύτερη
|
♠ Q1042
|
Αντάμ:♣K
|
Μοίρασε
|
♥ 853
| |
♦ AQ95
| ||
♣ A6
| ||
♠ J6
|
Β
|
♠ K3
|
♥ AQ1096
|
Δ Α
|
♥ 742
|
♦ 73
|
Ν
|
♦ 8642
|
♣ KQ94
|
♣ J832
| |
♠ A9875
| ||
♥ KJ
| ||
♦ KJ10
| ||
♣ 1075
|
Καθώς η Δ δεν βγήκε στο χρώμα της, ο Ν συμπεραίνει ότι πρέπει να έχει κάτι στις κούπες κάτω από το οποίο δεν θέλει να βγει, όπως ♥AQ ενώ στα σπαθιά ♣KQ. Αφήνει λοιπόν την πρώτη λεβέ έξω και κερδίζει την πιθανή συνέχεια σπαθί με τον ♣Α. Αυτό που δεν θέλει με τίποτα ο εκτελεστής είναι να πιάσει η Α, που είναι το επικίνδυνο χέρι καθώς αν κερδίσει λεβέ, στην συνέχεια θα τον βάλει στην μέση με κούπα.
Παίζει λοιπόν την ♠Q από τον μορ και αν δεν σκεπάσει η Α αφήνει έξω. Αν σκεπάσει, όπως στο συγκεκριμένο παράδειγμα, κερδίζει με τον ♠Α και παίζει πάλι πίκα ελπίζοντας να μην είχε ξεκινήσει η Α με ♠KJ. Όταν η Δ πιάνει την τέταρτη λεβέ με τον ♠J, ο εκτελεστής είναι ασφαλής, αφού στο τέταρτο καρό του μορ θα διώξει την μία από τις δύο χανόμενες κούπες του χεριού του.
Παίζει λοιπόν την ♠Q από τον μορ και αν δεν σκεπάσει η Α αφήνει έξω. Αν σκεπάσει, όπως στο συγκεκριμένο παράδειγμα, κερδίζει με τον ♠Α και παίζει πάλι πίκα ελπίζοντας να μην είχε ξεκινήσει η Α με ♠KJ. Όταν η Δ πιάνει την τέταρτη λεβέ με τον ♠J, ο εκτελεστής είναι ασφαλής, αφού στο τέταρτο καρό του μορ θα διώξει την μία από τις δύο χανόμενες κούπες του χεριού του.
♦
♥ ♥
♦ ♥ ♠ ♦ ♣
♣ ♥ ♠ ♦ ♣ ♣ ♦ ♠
♥ ♠ ♦ ♣ ♥ ♠ ♦ ♣ ♥ ♠ ♠
♦ ♥ ♦ ♣ ♥ ♠ ♦ ♣ ♥ ♣ ♥ ♠ ♣
♦ ♦ ♣ ♠ ♦ ♣ ♥ ♠ ♥
♣ ♦ ♥ ♠ ♥ ♥ ♠ ♠
♥ ♣ ♥ ♠ ♦ ♣ ♠
♠ ♣
♠
♥ ♥
♦ ♥ ♠ ♦ ♣
♣ ♥ ♠ ♦ ♣ ♣ ♦ ♠
♥ ♠ ♦ ♣ ♥ ♠ ♦ ♣ ♥ ♠ ♠
♦ ♥ ♦ ♣ ♥ ♠ ♦ ♣ ♥ ♣ ♥ ♠ ♣
♦ ♦ ♣ ♠ ♦ ♣ ♥ ♠ ♥
♣ ♦ ♥ ♠ ♥ ♥ ♠ ♠
♥ ♣ ♥ ♠ ♦ ♣ ♠
♠ ♣
♠